Am luat mobila de la Kika şi am ramas cu un gust amar … cei care au livrat au aruncat ambalajele prin bloc pe la mine

De câte ori nu m-am plimbat prin diferitele magazine de mobilă de la noi din Bucureşti, recent în urma unui să zicem experiment casnic a trebuit să încep să caut o nouă canapea!  Ca orice om … Nu nu m-am dus direct la Ikeea, am trecut pe la magazinele de cartier gen Lem’s, Casa Rusu şi altele.

Din vasta ofertă am ochit câteva modele de canapea chiar plăcute, dar hai să mai căutăm. Am ajuns să trag linie şi să vedem cel mai eficient ca şi costuri şi calitate cred că am ajuns să mă limitez între Kika, Ikeea şi un magazinaş obscur din Vitan.

Astăzi voi strica tenta pozitivă pe care o îmbin în tot ceea ce spun…  să începem:

Ok am fost la Kika… am ajuns din greşeală pe acolo căscam ochii după altceva, dar să reliefăm experienţa avută, în magazin pot spune că există o mică notă de originalitate după cum au aranjat şi ce prostii au pus peacolo expuse.

Concret deviza lor e să vândă o mobilă de calitate puţin mai bună decât ceilalţi la un preţ pe măsură! Până aici nimic dezamăgitor, chiar am reuşit să văd lucruri de calitate, vorbim de prima oară când am călcat în magazinul acela probabil şi ultima (sper să nu trebuiască să vin la garanţie cu canapeaua…)

Am ajuns undeva la etajul ……  cu canapele nu mai ştiu etajul dar simpatic pe acolo o scară interioară cu câteva produse expuse, chiar o notă de originalitate. Am aruncat ochii pe câteva canapele şi am ales ce a fost pe sufletul meu (PtSuflet).

Acuma hai să ne înţelegem ce înseamnă calitate la o canapea în ziua de astăzi, au trecut de multă vreme practicile alea în care oamenii construiau lucruri de calitate din lemn masiv, atent finisate şi perfect încadrate în nevoile noastre. Acum pe piaţă găsim aruncată o grămadă de marfă de consum, de unică folosinţă aproape, care trebuie să satisfacă câteva nevoi generale la fel ca şi în cazul de faţă, deci canapelele lor ceva de genu carton cu ceva panza cu ceva lemn… nu ne aruncaţi praf în ochi dragilor ştiu bine despre ce vorbesc.

Am fost să semnăm contractul cu un individ acolo la un calculator de aici începe să se strice latura pozitivă a magazinului ăsta, era un tip de nu îi ajungeai la nas cu prăjina o atitudine atât de sfidătoare în momentul în care am pus întrebări de genul: am garanţie la această canapea ?, cât mă costă transportul? dar asamblatul ?

Ehh acest individ mi-a răspuns tare zeflemitor ceva de genu să îşi bată şi joc de tine pe banii tăi .. am trecut cu vederea ştiţi vorba mea că oamenii nu mai pot fi educaţi peste vârsta de 7 ani.

Am semnat contractul cu atotştiutorul, îngâmfatul, nesimţitul angajat de la canapele…..

Acum mai există o parte bună mi-au explicat că durează un anumit timp până vine canapeaua şi a venit mai devreme sau cred că a venit că nu am stat să urmăresc … aici totuşi am impresia că au respectat termenul de livrare, o bilă albă.

Mă sună pe la începutul săptămânii o persoană de la livrări de la ei, care îmi explică că îmi poate livra canapeaua vineri  stabilim în cursul dimineţii de vineri cât mai urgent, le-am specificat deoarece sunt acasă şi aş avea mai multă treabă de rezolvat ziua aceea.

Aştept cu nerăbdare în ziua de vineri cu casa făcută vraişte se face cam ora 11 şi zic hai să sun poate s-a întâmplat ceva… găsesc cu mare greutate un număr pe site la ei  sun…. nu răspunde nimeni … la al 3 apel îmi răspunde o femeie…

Alo bună ziua mă numesc Gigel Sufletel am contractul pe numele … Mi-a răspuns aceea femeie atât de acru şi nesimţit şi zeflemitor că mai avea să îmi dea şi două palme, vă spun din suflet că de multă vreme nu m-a mai jignit cineva încât să îmi fie mie jenă că am sunat.

După discuţia cu dânsa CU ANGAJATUL NESIMŢIT DE LA KIKA DE LA LIVRĂRI PRODUSE,  am fost sunat de echipa de livrări de la dânşii care mi-a motivat câte în  lună şi în stele că nu pot ajunge decât la ora 15 … oarecum o altă oră decât cea care o stabilisem de comun acord şi anume 11.

Am crezut la început că poate au contractele de livrare ca serviciu externalizat şi or veni oameni de la alt prestator de servicii care efectiv nu le pasă, dar nu … a venit o maşină cu inscripţionarea de KIKA, iar oamenii aveau pe ei tricouri inscripţionate KIKA, fapt care mă face să cred că erau angajaţi la compania de la care am cumpărat canapeaua.

Au întârziat, au întârziat nu e o problemă … nu sunt oameni de cuvânt … dar când au cărat piesele şi toate bucăţile alea de canapea le-au aruncat pe scări împingând, târâind alea pe holul blocului.

Poate că nici asta nu ar trebui să mă deranjeze dar următorul aspect însă a deranjat MAXIM, am întrebat într-o atitudine normală şi deadreptul umilă (mai ales după experienţa avută cu femeia aia nesimţită care mi-a vorbit pe un ton să îmi dea palme la serviciul lor de livrări) am întrebat în ideea să îmi confirme verbal că am şi montajul-asamblatul canapelei pentru care am plătit când am întrebat express înfumuratul de la canapele…

Deja îmi pierd răbdarea să vă redau pe momente aşa că mă rezum: băieţii vroiau bani, mai mult decât banii pentru transport, mai mult decât banii pentru montaj, mai mult decât banii daţi ca să fiu tratat de ei în halul ăsta.

Vroiau un ciubuc, eu nu sunt adeptul să dau bani nemunciţi, nici la doctori nici la ăsta care vrea să îmi bage forţat mâna în buzunar după ei.

Am rămas cu o impresie proastă, dar proastă rău referitor la o companie care are aşteptări să fie privită ca şi competiţională.

Am dat de pagina lor de Facebook am scris câteva rânduri acolo şi nu am primit nici măcar cea mai mică reacţie, îi interesează prea puţin că şi-au mai bătut joc de încă un client .. dar clientul ăsta are o voce! ACEASTA ESTE STRICT OPINIA MEA PERSONALĂ, IN OPINIA MEA CONSIDER CĂ s-au purtat groaznic cu mine iar eu nu voi mai fi clientul lor, nu doresc să afirm nimic despre ei că ar face și ar drege în acest text am scris strict cum m-am simțit eu după experiența avută cu ei, dacă vreţi să îţi bată cineva joc de voi pe banii voştrii mergeţi la Kika.

PS: maxim m-a deranjat faptul că în momentul când eu nu am scos bani din buzunar să le dau la toţi sute de lei că au adus canapeaua (deşi eu am plătit pe factură şi pentru transport separat şi pentru montaj) au luat ambalajele din casă în momentul ieşirii şi le-au lăsat aruncate pe casa scării de îmi era mai mare ruşinea faţă de vecini în momentul când mi-am dat seama.)

Aveau duba cu care au venit aproape goală dar de ai naibii că nu au putut să mai stoarcă nişte bani de la un client s-au răzbunat… atât au putut ei …

Dragilor manageri ai acestui prestigios magazin Kika cu tot respectul sunt profund dezamăgit de voi, consider că mai aveţi, mult de lucrat pentru a fi apreciaţi de clienţi, aţi fost învăţaţi că merge şi aşa dar uite că nu merge! Faţă de mine comportamentul vostru este mizerabil şi  sancţiunea pe care eu o dau este ca niciodată să nu mai cumpăr de la voi!

PtSuflet.

 

 

 

 

 

 

Comentarii

  1. Buna ziua,
    Nu puteam sa scriu o postare mai buna despre propria mea situatie. M-am mutat de curand si am avut nevoie, fireste, de mobila. Am cautat pentru living ceva care sa aiba un aspect mai interesant si am fost la Kika in Militari, pe autostrada. Am gasit ce am vrut, am platit integral (greseala mea, mi-am imaginat ca sunt la Ikea), numai ca produsele nu erau pe stoc. Vanzatorul care mi-a facut contractul, Caragioiu Mihai, m-a asigurat ca se vor livra in maximum 2 saptamani si mi-a aratat in contract: „saptamana 31”. Adica saptamana trecuta. A uitat, insa, sa-mi arate o precizare din josul unei pagini care spunea ca vanzatorul isi rezerva unilateral dreptul de amana livrarea, din orice cauza ar avea loc. Lucru care s-a si intamplat. Pe banii mei stau cu casa vraiste. Imi vine sa urlu de propria-mi prostie de a fi platit integral inainte de livrare. Astia se poarta ca niste excroci! Am sunat dupa 2 saptamani la un nr de contact si mi-a raspuns o individa cu voce de securista, care in timp ce vorbea cu mine se mai certa vulgar cu altcineva. Mi-a spus ca mobila mea e deja pe stoc (dar nu ma anuntase nimeni, desi platisem si montajul) si ca ma programeaza luni (adica azi, 4 august) la ora 11. Ieri, duminica, pe la 2 ma suna duduia cu pricina si imi spune ca mobila mea nu mai e pe stoc! What? Ca lipseste o piesa, care vine peste 2 saptamani! Deci eu am platit ca sa stau o luna cu cartile in mijlocul sufrageriei? I-am spus ca vreau macar piesele care sunt pe stoc. Ca o favoare personala, mi s-a indeplinit dorinta. Acum e ora 13 si mobila inca nu a venit. Dupa montaj revin cu detalii. O sa ii inregistrez.

  2. audiofun spune:

    Pot adauga si eu un comentariu aproape copy/paste cu cel de mai sus. Greseala mea ca m-am increzut in omenia/respectul (?) lor in ciuda paragrafului cu pricina, rezultatul fiind o intarziere de mai bine de 2 saptamani fata de promisiuni si data din contract (nu am inca mobila, mi s-a comunicat ca nu a ajuns decat partial si nu se stie cand va fi programata pentru instalare, chiar si partialitatea asta). Obiectul contractului: mobila de bucatarie.
    Recomandare: avand in vedere ca am mai aflat si de altii in aceasta postura (in afara de Doamna de mai sus), fugiti de comenzi KIKA mobilier daca nu aveti la dispozitie foarte mult timp de pierdut (vreo 5…6 saptamani sau poate mai mult)